Boende Kick On Cup 2024
Boende Kick On Cup 2024
Här nedan är viktig information till dig som valt boende via Kick On Cup
* Betalning av ert boende är viktigt vi kan se på vårt konto senast 8 september därefter placerar vi ert lag i lämplig sovsal.
* Incheckning sker Fredagen 4 oktober checkar man in och får sina nycklar i klubbstugan på Ulvesborg vi öppnar 17.00-20.30
* Färdbeskrivning till incheckning, boende, matsalar, spelplatser och övriga anläggningar finns en karta på vår cupsida i mobilen
Beskrivning hur man använder den ser ni i tidigare inlägg på "Nyheter"
* Boendevärdar tilldelas ni när ni checkar in dessa blir er kontakt under Kick On Cup vad gäller boendet,Boendevärden kommer även ta emot era nycklar i ert boende när ni checkar ut för besiktning av ert boende
All ev skadegörelse kommer ni vara ersättningskyldiga
* Sovunderlagen man sover på är begränsat till 90cm annars kan det bli väldigt trångt och säkerheten kan äventyras.
* Matsal är till 2024
Rosenbergsskolan
* Mattider får ni i ert MyTeam men även på dörren till ert boende, viktigt att ni äter på er tid annars blir det köer.Detta gäller även fredagen vid incheck
Söndagens matcher i tävlande klasser kan ju förändra mattiderna.Prata då med insläppet i matsalen och se om det går justera.
* MyTeam är oerhört viktigt ni har fyllt i då säkerheten måste följas med namn på deltagarna som övernattar inga obehöriga får befinna sig i sovsalen.
Saknar ni inlogg maila thomas.beldt@kickoncup.se
* Födoämnesallergier fyller man i på sitt MyTeam så man får den specialmat man behöver i rätt kök.
* Duschar rekommenderar vi man duschar på spelplatserna annars är Ulvesborg öppet för dusch morgon till kväll.
* Ansvarig för ert boende är den som checkar in ert lag vid er ankomst,
* Fotbollskor har vi inte på oss inne på något boende eller matsal pga att golven kan ta skada
* Utrymning samlingsplats vid ev brandlarm.Varje boende har ett utrymnings och uppsamlingplats på en karta uppsatt.Ta del av den det är viktigt.
Här nedan är viktig information till dig som valt boende via Kick On Cup
* Betalning av ert boende är viktigt vi kan se på vårt konto senast 8 september därefter placerar vi ert lag i lämplig sovsal.
* Incheckning sker Fredagen 4 oktober checkar man in och får sina nycklar i klubbstugan på Ulvesborg vi öppnar 17.00-20.30
* Färdbeskrivning till incheckning, boende, matsalar, spelplatser och övriga anläggningar finns en karta på vår cupsida i mobilen
Beskrivning hur man använder den ser ni i tidigare inlägg på "Nyheter"
* Boendevärdar tilldelas ni när ni checkar in dessa blir er kontakt under Kick On Cup vad gäller boendet,Boendevärden kommer även ta emot era nycklar i ert boende när ni checkar ut för besiktning av ert boende
All ev skadegörelse kommer ni vara ersättningskyldiga
* Sovunderlagen man sover på är begränsat till 90cm annars kan det bli väldigt trångt och säkerheten kan äventyras.
* Matsal är till 2024
Rosenbergsskolan
* Mattider får ni i ert MyTeam men även på dörren till ert boende, viktigt att ni äter på er tid annars blir det köer.Detta gäller även fredagen vid incheck
Söndagens matcher i tävlande klasser kan ju förändra mattiderna.Prata då med insläppet i matsalen och se om det går justera.
* MyTeam är oerhört viktigt ni har fyllt i då säkerheten måste följas med namn på deltagarna som övernattar inga obehöriga får befinna sig i sovsalen.
Saknar ni inlogg maila thomas.beldt@kickoncup.se
* Födoämnesallergier fyller man i på sitt MyTeam så man får den specialmat man behöver i rätt kök.
* Duschar rekommenderar vi man duschar på spelplatserna annars är Ulvesborg öppet för dusch morgon till kväll.
* Ansvarig för ert boende är den som checkar in ert lag vid er ankomst,
* Fotbollskor har vi inte på oss inne på något boende eller matsal pga att golven kan ta skada
* Utrymning samlingsplats vid ev brandlarm.Varje boende har ett utrymnings och uppsamlingplats på en karta uppsatt.Ta del av den det är viktigt.